test

piątek, 30 marca 2012

ZAPACHY z perfumerii MyBeauty :)

Dziś króciutka recenzja próbek zapachów, które dostałam od perfumerii My Beauty.
Dostałam 3 fiolki po 1,2 ml zapachów: Deseo od Jennifer Lopez, Secret Obsession od Calvin Klein oraz Sensual Jil Sander.
Moim zdaniem zapachy jest ciężko zrecenzować - każdy ma inny gust jeśli chodzi o perfumy, a do tego ciężko słowami zobrazować zapach :)
Ja osobiście bardzo lubie słodkie i mocne zapachy... z takich, które mi najbardziej odpowiadają to Thierry Mugler Alien, Givenchy Absolutely irresistible, Versace... z męskich ubóstwiam między innymi Joop Nightflight  - może to wam powie co nieco o moim guście zapachowym :P Z tanszych zapachów lubie Beyounce Heat Rush, Oriflame Amber, kiedyś był w Avonie Pink Seude:P

DESEO by Jennifer Lopez woda perfumowana:
pojemność 50 ml
cena: 161 zł (obecnie jest promocja, kosztuje 137 zł + żel pod prysznic za 1 zł)
W ofercie znajdziemy również żel pod prysznic z tą samą nutą zapachową.
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: jabłko, brzoskwinia, bergamotka, frezja.
Nuta serca: róża, konwalia, kwiat pomarańczy, magnolia, mimoza.
Nuta podstawy: ambra, mech dębowy, piżmo, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, paczuli, akordy mineralne.
*Zapach całkiem przyjemny, słodkawy. Na początku moim zdaniem mimo słodyczy czuć mocno ambrę i drzewa ;) Z upływem czasu jego zapach mocno delikatnieje, i wtedy na serio mi się podoba, mimo słodkości nie jest nachalny, a do tego dość świeży - jednak ja ten zapach krótko czuje. Nie wiem czy to kwestia tego, że zapach mi pasuje i sie do niego szybko przyzwyczajam, czy po prostu tego że wietrzeje. Więc jak dla mnie z tych trzech, ten czuje najkrócej, mimo że to woda perfumowana.

SECRET OBSESSION by Calvin Klein woda perfumowana:
pojemność: 50 ml
cena: 295 zł (promocja - teraz 251 zł!)
W ofercie znajdziemy również żel i balsam do ciała :) To zapach będący kwintesencją zmysłowości.



NUTY ZAPACHOWE
Nuty głowy: egzotyczna śliwka, gałka muszkatołowa, róża damasceńska.
Nuty serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, orchidea, ylang-ylang, tuberoza.
Nuty bazowe: drzewo kaszmirowe, ambra, wanilia, irys, drzewo sandałowe. 
*Wg mnie jest to dość mocny, ciężki, słodko-korzenny zapach.Jak dla mnie to za ciężki, zbyt mdły i zbyt korzenny zapach. Nie przepadam za nutami orientu w perfumach. Natomiast na pewno długo się trzyma, ja po godzinie go czuje tak samo intensywnie jak zaraz po psiknięciu... i po kilku godzinach nadal jest dla mnie dość wyraźnie wyczuwalny.

SENSUAL Jil Sander woda toaletowa:
pojemność: 50 ml
cena: ok 200 zł
O dziwo, tego produktu nie ma w perfumerii... więc info mam zaczerpnięte z innej strony.
  Nuty zapachowe:
nuta głowy: jeżyny
nuty serca: nuty kwiatowe, kwiat pomarańczy, irys, heliotrop
nuta podstawy: wanilia, paczuli
* To dość wyrazisty zapach, niby słodki   -  ale nie jest to zapach dla mnie, kojarzy mi się z męskim zapachem (podobnie jak np. Passion Dance z Avonu-to dla mnie tez zapach który powinien byc przeznaczony dla mężczyzn:P). Mocno kręci mnie w nosie jak go wącham, dopiero po 1,5 h jest dla mnie znośny i mniej duszący. Mimo wszystko zapach zapewne dla wielu osób będzie bardzo fajny, do tego, mimo że to tylko woda toaletowa, to uważam że jest najtrwalszy z tych wszystkich trzech zapachów. 

Jeśli musiałabym kupić któryś z tych trzech zapachów, kupiłabym zdecydowanie Deseo - nie jest tak ciężki jak pozostałe dwa zapachy :) Mimo to, każdy z nich jest na swój sposób słodki, każdy ma w swoim składzie kwiat pomarańczy - więc mają coś ze sobą wspólnego :) Wyglądowo najbardziej podoba mi się Secret Obsession :)

2 komentarze:

  1. czemu Ci się tak wydaje,że jest za ciemny? przecież na tych fotkach nie widać nawet kawałka szyi do porownania;p a tak serio to jest foto przed przypudrowaniem jeszcze i kolor się wtapia. jakiś mejkap muszę z tym kremem zrobić to wtedy mi powiesz jeszcze raz. no chyba,ze poznajesz po czyms po czym ja jeszcze nie wiem ze sie poznaje?:)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)