test

wtorek, 2 października 2012

2 prośby + nowe włosy

Cześć dziewczyny... prośby to mam właściwie dwie :)

Po pierwsze... stworzyłam ankietę odnośnie mojego bloga, to tylko kilka krótkich pytań, a mam nadzieję, że pomogą mi w jeszcze lepszym prowadzeniu bloga :) Bardzo bym prosiła byście wypełniły tę ankietę :)
Oczywiście, jeśli poza tymi pytaniami macie jeszcze jakieś spostrzeżenia, rady, prośby odnośnie wyglądu i wpisów na moim blogu to zapraszam do dyskusji w komentarzach :) Wszystko chętnie przeczytam, a chciałabym by mój blog był dla was jeszcze ciekawszy!

http://www.ankietka.pl/ankieta/96492/blog-matleenamakeupblogspotcom.html

Jeśli chodzi o drugą prośbę... biorę udział w konkursie na Glam-rockowy look na makeupbee ;)
Jeśli chciałybyście mi pomóc w dojściu na szczyt to byłabym bardzo wdzięczna. Wystarczy kliknąć w serduszko z napisem LUV po prawej stronie zdjęcia :
https://www.makeupbee.com/look.php?justcreated=1&look_id=63598

Na koniec pokażę Wam moje nowe włosy, wczoraj do nich dodałam zieleń, turkus i koralową czerwień -włoski stały się trochę ciemniejsze, ale chyba i tak jest spoko:
A już w tym tygodniu ogłaszam super makijażowy konkurs!!! Obserwujcie!

26 komentarzy:

  1. z tym makijażem swietnie to wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie sie komponuja z twarza wloski :)

    a makijaz rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak n ie szaleję z włoskami, ale wyglądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie prośby spełnione :) Włosy wyszły fajnie, choć chyba wolałam bardziej niebieską wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega masz te włosy :) ankieta się robi i zdjęcie zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne oczy :)
    +zagłosowałam na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ!!!!!!!!!!!!!!
    Po pierwsze tego,że jesteś niezwykle utalentowaną osobą
    Po drugie wspaniałego bloga,dzięki któremu osoby takie jak ja czyli początkujące mogą się wiele nauczyć
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę wyjść z podziwu:) włosy mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam :) Swoją drogą lubie tego bloga często go odwiedzam :) Ale zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na Ciebie patrzę to mi tęskno do moich kolorowych sprzed 4 lat;(( Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. oh i zapomniałam własnie wypełniłam ankiete i już biore sie za glosowanie na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ankieta wypełniona...:D (wsio na pozytyw )
    Włosy z tymi kolorkami mi się już przejadły. Czekam na twoją nową przemianę (inny kolor włosów + inna fryzura = nowy image) mam nadzieję że to nastąpi w niedługim czasie.

    PS.Co z recenzjami kosmetyków essence ?

    Pozdrawiam

    ÓNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzje będą :) mam tyle kosmetyków do recenzowania że ciężko zrobic wszystko w takim czasie jakby się chciało:)

      a nowy image... narazie nie planuje :P

      Usuń
  13. teraz Twoje wlosy sa mega kocurskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne wyglądasz w tych włosach :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedziałabym, że jest BARDZO SPOKO. :D :)

    a czy w konkursie będą mogły brać udział osoby nie mające bloga na blogspocie? :)

    Pozdrawiam, Ada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeezuniu, włosy masz PRZEBOSKIE! U siebie dotychczas praktykowałam czerwień na grzywce a innym razem niebieskie, dość szerokie pasemko a już mnie wytykali paluchami.. Podziwiam za odwagę marząc by i mnie naszła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam :) Włosy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz oczy gada - przerażające

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)