test

niedziela, 28 października 2012

Paletki cieni MAYBELLINE Eye Studio

Dzisiaj przedstawię Wam recenzję paletek 4 cieni marki MAYBELLINE z serii Eye Studio :) Jedną z nich dostałam dzięki współpracy ze sklepem COCOLITA, kolejną jak się okazało miała moja siostra w swoim posiadaniu więc postanowiłam ją dodatkowo wykorzystać:)
Makijaż oka: paletka Mythical Mermaid MAYBELLINE Eyestudio

pojemność: 2,5 g
cena: 14,90 zł (teraz promocja: 9,90 zł!!!)
Na stronie sklepu Cocolita paletki te dostępne są w 2 kolorach z limitowanej edycji, natomiast w drogeriach mamy standardową gamę tych paletek cieni, bodajże 6 kolorów do wyboru - no i w drogeriach kosztują ok 32 zł.
Cienie mają być trwałe, łatwe w aplikacji, nie kruszące się ;) Zawierają proteiny jedwabiu.
Paletka MYTHICAL MERMAID:
 Paletka CORAL DRAMA:
Paletki są w fajnych niewielkich i poręcznych opakowaniach na zatrzask.  W środku znajdziemy podwójny aplikator(jedna końcówka większa, druga węższa - nie mam żadnych zarzutów do aplikatora) oraz 4 kolory cieni w podobnej tonacji - od najjaśniejszego do najciemniejszego. Najjaśniejszy cień jest dużo większej pojemności niż pozostałe trzy - fajnie, jeśli ktoś lubi jasne makijaże, ja wolę ciemne więc zdecydowanie wolałabym większą pojemność intensywniejszych kolorów.
 Paletka MYTHICAL MERMAID to zdecydowanie paletka dla osób lubiących soczyste kolory :)
Najjaśniejszym kolorem jest tytaj seledynowa żółć(perła z maleńkimi  srebrnymi drobinkami), następnie mamy jasny miętowy kolor(perłowe wykończenie), turkus ze złotymi drobinkami(mat +drobinki) i ciemna zimna zieleń ze srebrnymi drobinkami(raczej też matowa + drobinki).
Z tych 4 cieni zdecydowanie najbardziej podoba mi się mięta i turkus i też najłatwiej się je aplikuje :) Pozostałe 2 kolory nie są zbyt ciekawe, nie przypadły mi do gustu, ale przy makijażu ładnie komponują się ze sobą :) Najtrudniej się aplikuje tą ciemną zieleń, nie ma zbyt mocnego pigmentu, trzeba kilkakrotnie nakładać ten cień by coś było widać - lub ewentualnie na mokro;)
Makijaż wykonany tą paletką na samej górze posta :)
Paletka CORAL DRAMA to typowe ciepłe, słoneczne kolory ;) Wszystkie kolory w tej paletce są perłowe; Najjaśniejszy kolor zdecydowanie mnie w niej urzeka, nie jest to ani ecru, ani żółty, ani złoty, pięknie się mieni ;) Drugim kolorem jest jasny pomarańcz, taki dość słoneczny, lekko morelowy; następnie mamy fajny koralowy kolorek i ciepły brąz z domieszką miedzi.
Kolory świetnie się ze sobą mieszają, łatwo się aplikuje każdy z nich obojętnie czy palcami czy pędzelkiem.
 Szybki i niestaranny mejkap tą paletką:
 Obie paletki mają inne etykiety od spodu opakowania, na tej Coral Drama jest etykieta z opisem nakładania cieni, na tej drugiej tylko informacje o składzie itd.
Zdecydowanie łatwiej się aplikuje te cienie z paletki Coral Drama - może dlatego że wszystkie mają perłowe wykończenie :)
Na bazie cienie z obu paletek wytrzymują calutki dzionek bez żadnego naruszenia; bez bazy po ok 7-8 godzinach cienie zaczynają troszkę blaknąć, natomiast robią to równomiernie, nie rolują się ani nic innego, no i trzymają się dalej :)
Nie mam żadnych zastrzeżeń do tych paletek, a do tego można mieć pewność, że zawsze fajnie połączymy kolory ;)

27 komentarzy:

  1. makijaż drugi, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne kolory zwłaszcza ten miętowy jakby;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten pierwszy makijaż, podoba mi się strasznie:) chciałabym umieć się tak pomalować. A paletki wyglądają bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki:-)
    Paletka Coral Drama idealna dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Już chyba wiem jakie cienie jako kolejne dołączą do mojej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedną niezbyt pochlebną recenzję o tych cieniach i nie skusiłam się na nie. Były wtedy akurat w promocji, teraz żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż na dole w 100% w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię zielenie, ale mało makijaży w zieleni mi się podoba - ten jest zdecydowanie w grupie tych, którym mówię TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tanie i fajne:) Ja jednak preferuję matowe cienie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie paletki wydają się być dosyć ciekawe ;] Dzisiaj miałam podobny makijaż na sobie jak ten pierwszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie fakt, że takie mini paletki się u mnie walają to bym się skusiła :) Podoba mi się ta pierwsza, kolor morski boski i Ty w nim wyszłaś świetnie, brakuje mi na tej focie otoczki z Twoich bajecznych włosów, wyszło by perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne to wygląda:) tylko czemu tak rozbielasz te makijaże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozbielam makijaży, nie wiem o co Ci chodzi :>

      Usuń
    2. Matleenka z natury jest takim bledziochem;p

      Usuń
  13. W drugim makijażu ładniej wyglądasz :P Złoto-brązy zdecydowanie bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten pierwszy makijaż :) Ładne kolorki, fajnie się łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam paletkę z tej serii, ale chyba jakąś felerną, bo tylko 2 cienie były dobrze napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale sliczne kolorki :D i wszytskie paletki sa bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)