test

sobota, 13 października 2012

TAG "moje blogowe sekrety"

Cześć dziewczyny generalnie unikam Tagów, ale ten jest całkiem fajny i opisuje trochę nasze blogi :)

Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Blog istnieje już od dawna, ale jego prawdziwe prowadzenie i to kiedy zaczęłam pisać recenzje, zbierać obserwatorów mogę oszacować na koniec wakacji 2011 roku :) 
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co robisz w pierwszej kolejności?
Kilkanaście razy dziennie (no chyba, że mam bardzo zapracowany dzień), ale codziennie o 6 rano piję w jego towarzystwie kawę :) W pierwszej kolejności czytam i zatwierdzam komentarze, odpowiadam na nie, a potem sobie czytam i przeglądam nowe posty na innych blogach:)
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Chyba wszyscy wiedzą;p
4. Posty, jakiego typu  interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Hmmm, to ciężko powiedzieć. Lubię swatche i recenzje droższych marek kosmetyków kolorowych, o pielęgnacji mało czytam, lubie przeglądać makijaże innych osób i czasami jakieś sposoby na pielęgnację włosów itd.
5. Czy zazdrościsz innym blogerkom?
Hmmm, jedyne czego niektórym blogerkom zazdroszczę to 2-3 razy większa liczba publicznych obserwatorów:P heheheh
6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Tak zdarzyło się :) Ostatnio np kupiłam pomadę Essence i lakier holo :P  Ale to rzadkie przypadki, bo jeśli wiem, że czegoś nie wykorzystam to szkoda mi na to tracić pieniądze.
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Hmmm... chyba nie. Do swojego kufra kupuję sprawdzone kosmetyki Inglot, Mac, Kryolan, Smashbox, Make Up Atelier Paris; pozostałe kosmetyki które posiadam to dostaje do testów... a żebym coś specjalnie kupiła czytając recenzje to zdarza mi się rzadko, musi to być coś co daje na serio świetny efekt, bądź jest mało popularne w innych markach.
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Hmmm, przede wszystkim poznałam masę marek, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Do tego przekonałam się do wielu tanich marek, których wcześniej nigdy bym w życiu nie kupiła stojąc w drogerii. Poza tym największa rzecz jaka mi się zmieniła to to, że mam 2 razy mniej czasu na własne życie, bo na bloga poświecam 1-3 godziny dziennie :P A poza tym poznałam dużo fajnych osób ;)
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Hmm, nie wiem czy można to nazwać pomysłami... większość to recenzje kosmetyków, a to co pisze poza recenzjami staram się przemyśleć tak by blogerki mogły coś dla siebie z tego wynieść:) 
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Na chwilę obecną się to nie zdarzyło :)

Pytanie dodatkowe: (nie musisz na nie odpowiadać, jeśli nie chcesz)
Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Jejku ale jest tego dużo! To oczywiście takie pierdołki, nic ważnego, ale jednak mnie wkurza:
-recenzji kosmetyków kolorowych bez pokazania tego jak wyglądają na oku czy ustach (chodzi mi o pomadki, błyszczyki, cienie do powiek)
-wpisów tylko po to by się zapytać co inne blogerki chcą zobaczyć najpierw, jezu jakie to zaśmiecanie bloga;/
-recenzowania tego samego kosmetyku w innych kolorach w oddzielnych postach
-wpisów o denkach czy zużyciach miesiąca
-weryfikacji obrazkowej przy pisaniu komentarzy (często wtedy nie piszę, bo nie chce mi się bawić kilka minut z mało czytelnym obrazkiem)

Taguję każdego kto chce wziąć udział :)

12 komentarzy:

  1. o TAK ! Weryfikacja obrazkowa jest wkurzająca... po co komu to to nie wiem...
    Ale denka są fajne :) Można coś ciekawego podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie że tag spodobal ci sie na tyle ,że odpowiedziałas na niego :))A juz myślałam ze gdzies zaginał w siecie :)
    Z tymi zmianami w życiu przez blogowanie to sie zgodze w pełni i z tym że mam o wiele mniej czasu dla siebie odkąd mam bloga :)
    Ogólnie fajnie sie było czegoś o twoim blogowaniu dowiedzieć :)pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju jak mnie denerwują te "denka" :D ciekawa jestem kto to wymyślił :D ja nie mogłabym cały miesiąc zbierać zużytych opakowań tylko po to, żeby pokazać na blogu :D

    i niestety nie pokazuje kolorówki na sobie ;( bo nie umiem nawet oka umalować :D:D:D mój makijaż to poziom 0 jak nie -1 :D

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszzystkie tagi są zle:) ją osobiście lubię czytać tagu właśnie takiego typu. jak dowiaduje sie więcej o blogu i osobie która go prowadzi:)
    oj mnie tez wkurza weryfikacja obrazkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nienawidzę weryfikacji obrazkowej!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :D Magda j abym tutaj dodała jeszcze kiepskie zdjęcia na innych blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też długo nie mogłam się przekonać do denek i ulubieńców miesiąca, namówiły mnie do tego dziewczyny i nie żałuję. jest bardzo duży oddźwięk, nie tylko jeśli chodzi o wejścia (ach ta ludzka ciekawość), ale również jeśli chodzi o komentarze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Weryfikacja obrazkowa i mnie wkurza. Ale jeśli chodzi o całą resztę... cóż, reszta mnie już nie wkurza :)
    Może wezmę udział w tagu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tag ! :))
    dużo udzieliłas odpowiedzi podobnych jakie ja bym udzieliła :)
    no ale cóz Blogerki to w końcu jeden krąg :))

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)