test

sobota, 10 listopada 2012

Korektor MAC + SUDOMAX

Dzisiaj recenzja 2 produktów całkowicie z innej beczki, pierwszy to korektor mineralny z MAC;a, a drugi to krem pielęgnacyjny dla dzieci i dorosłych marki SUDOMAX.

MAC Korektor mineralny:
pojemność: 5 ml
cena: 79 zł
Lekki korektor mineralny, zapewniający dobre krycie i naturalne wykończenie. Występuje w 16 kolorach.
Korektor ten kupiłam w krakowskiej galerii szukając czegoś co dobrze kryje a mimo to jest lekkie i nie podkreśla zmarszczek - ten mineralny właśnie poleciła mi ekspedientka.
Wybrałam kolor NC20 - jasny, żółtawy - kolor dość uniwersalny i do wszystkich bladych pań jak i tych śniadych powinien pasować.
Korektor, jak większość kosmetyków Mac'a, ma solidne opakowanie wyglądające bardzo prosto i profesjonalnie. Do aplikacji mamy pędzelek, dość elastyczny, fajnie się nim nakłada produkt.
Korektor jest dość rzadki, ma rzeczywiście lekką konsystencję.
Mimo swojej lekkości, korektor rzeczywiście bardzo dobrze kryje:
Korektor się łatwo rozprowadza, ładnie wysycha, zostaje matowy z delikatnym naturalnym połyskiem. Rzeczywiście jest długotrwały, natomiast nie sprawdził się w kwestii nie pojawiania się w zmarszczkach. Na tym zdjęciu powyżej widać u mnie taką jedną małą mimiczną zmarszczkę na dolnej powiece - no i tam cały czas ten korektor się zbierał.
Poza tym nie mam do niego żadnych zastrzeżeń i mogę śmiało polecić :)
Ta recenzja powstała po 3-4 użyciach produktu - jako, że wolę jednak cięższe korektory typu kamuflaże z Kryolanu ten postanowiłam sprzedać.


SUDOMAX Hipoalergiczny i antybakteryjny krem dla dzieci i dorosłych:
pojemność: 55 g
cena: 7,60 zł
Istnieją różne rozmiary tego produktu. Krem SUDOMAX w swoim składzie posiada pantenol, glicerynę, tlenek cynku, olej ze słodkich migdałów, naturalny olejek lawendowy, kwasy omega -6,-9;
Krem działa ochronnie, pielęgnacyjnie, zapobiega odparzeniom, łagodzi podrażnienia, antybakteryjnie, ściągająco i osuszająco. Nie zawiera parabenów ani PEG-ów. Przeznaczony dla dzieci i dorosłych.
Jak urodziłam moją córę 4,5 roku temu, stosowałam wiele kremów na odparzenia dzieci, między innymi Sudocrem - produkt bardzo podobny, a jednak produkowany przez całkiem inną markę. Krem był wtedy w porównaniu z innymi kremami dość drogi(bo ok 20zł za opakowanie o ile pamiętam). Teraz dostałam do testów SUDOMAX - produkt niby ten sam, ale ulepszony, a do tego wyjątkowo tani!
Krem jest w praktycznym opakowaniu, ma dość gęstą konsystencję podobną do kremu Nivea, jest biały i ma dość wyrazisty, korzenno-słodki(?) zapach :P
Krem łatwo się rozprowadza na skórze, dość długo się wchłania i przez kilka godzin skóra jest tak jakby natłuszczona. Mimo, że produkt działa antybakteryjnie i osuszająco, to nie wysusza skóry!
Z odparzeniami dzieci bardzo łatwo sobie ten krem radzi i bardzo go do dziecięcych pupek polecam :P
Jako, ze w tym roku sama miałam dziwną przygodę i borykałam się z jednym mocnym odparzeniem, też postanowiłam spróbować Sudomaxu - krem początkowo strasznie szczypał i wręcz parzył po nałożeniu na to miejsce, ale ból jaki wywoływało samo odparzenie szybko znikał, jeszcze tego samego dnia schodziła opuchlizna i straszne zaczerwienienie. Więc działa!
Kremu można też stosować do leczenia odmrożeń. Można używać go też zapobiegawczo. Można również wykorzystać go przy walce z trądzikiem - ale nie próbowałam, bo aż takiego problemu nie mam :)
Do tego jest wydajny.
Za taką cenę to nic tylko kupować, szczególnie te panie które mają małe dzieci, bądź te osoby, które przy sportach róznego rodzaju są narażone na różnego rodzaju otarcia czy odparzenia. Myślę też, że może być fajnym kremem na zimę, bo jest tłusty.

PS: Kilka próbek Sudomaxu znalazło się w rozdaniach, które juz sie zakonczyły, zostały mi jeszcze jakieś i na pewno znajdą się w kolejnym rozdaniu!

5 komentarzy:

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)