test

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Alledrogeria :)

Dziewczyny! Udało mi się w końcu zrzucić zdjęcia z aparatu, chwilowo kupiłam czytnik kart :P
W związku z tym, napiszę w końcu od paczce od sklepu ALLEDROGERIA.
Połączenie cieni z paletki Darks i Shangri-La Supreme :) 
Sama postanowiłam w niej zrobić zakupy i kupiłam kilka produktów, o których zaraz napiszę :) A dodatkowo sklep obdarował mnie kilka produktami do testów... więc paczucha powiększyła mocno swoje rozmiary! :) 
 Teraz mój zbiór kosmetyków Sleek się zdecydowanie powiększył:P
To co sobie kupiłam sama:
 Paletka korektorów/kamuflaży - dość tłustawa konsystencja, ale kolory całkiem fajne, szkoda, że nie ma jakiegoś jeszcze jaśniejszego dla bladziochów:)
 Paletka Face Form - zawsze bardzo mi się one podobały, tutaj w końcu trafiłam na kolor z bronzerem a nie z różem. Bronzer jest strasznie mocno napigmentowany i trzeba uważać, ale kolor rozświetlacza i tego rozświetlającego brązu jest piękny :P
 Paletka SHANGRI-La Supereme - piękne kolory :) Dużo matowych odcieni i kilka perłowych. Te kolory zdecydowanie kojarzą mi się z naturą: niebo, słońce, woda, ziemia, trawy i drzewa... fajna taka :P
Kultowa ULTRA MATTES DARKS - wszystkie matowe kolory, większość ciemnych i kilka jasnych. Bradzo fajnie się nią maluje i świetnie się łączy z kolorami z paletki Shangri La.

 Paletka TECHNIC, bardzo tania(ok 15 zł), do złudzenia przypominająca paletki Sleeka. Zawiera 12 perłowych kolorów w odcieniach fioletu i różu :) Jeszcze nią nie malowałam, ale zapowiada się dobrze :)
Kremowe rozświetlacze E.L.F - 4 całkiem fajne kolory, lekka, tłustawa konsytstencja. Na razie stosowałam je 2 razy, wyglądały jako rozświetlacz calkiem przyjemnie :) 

A sklep ALLEDROGERIA dorzucił mi te produkty:
 Próbki podkładów Sleek :)
 Paletkę SPARKLE 2 - dużo kolorów z dodatkiem brokatu + kilka perłowych.
 Zestaw do brwi: wosk + cienie do brwi, bardzo fajny!
Oraz 2 mini błyszczyki, które można przyczepić do telefonu czy kluczy i mieć je zawsze ze sobą :) 

Niebawem pełne recenzje! :)

18 komentarzy:

  1. Ojeja ale masz tych dobroci, Paletka Sparkle wygląda fenomenalnie i te kremowe rozświetlacze ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sparkle idealna na karnawal, super produkty!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same dobroci ;] Czekam na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy i gratisy :D ciekawe jakie będą te podkłady

    OdpowiedzUsuń
  6. Ultra Mattes Darks - piękne odcienie <3 I piękny makijaż na początku!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy kupiłaś i dostałaś!:)) pozazdrościć;)

    kochana życzę udanego sylwestra i szczesliwego Nowego Roku:)) Oby 2013 był dla Ciebie jeszcze lepszym rokiem!:))
    Rozwoju życzę;**

    BUZIOLE:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawią mnie paletki ze sleeka :)

    Chyba sobie jakaś sprawie.
    A makijaż fajny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. do brwi mnie bardzo zainteresowało nie widziałam jeszcze tego ze sleeka

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:)
    Teraz tylko testowanie zostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duuużo tego ;D Ciekawa jestem zestawu do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile dobroci,wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Sleekowe paletki :)
    Posiadam paletke Supreme i sa naprawde super.
    Mam tez Sleekowe blyszczyko breloczki -fajny gadzet:) szczesliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności, bardzo mnie zaciekawiły paletki Sleek, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o widze ze ty tez sobie kupilas paletke sleeka sparkle2 dla mnie jest przeswietna ;D
    wogole uwielbiam paletke sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)