test

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

BH COSMETICS 26 color palette

Cześć dziewczyny! Dzisiaj nadszedł czas recenzji palety marki BH COSMETICS, którą dostałam do testów od sklepu VISAGE SHOP! To była moja pierwsza styczność z tą marką i od razu muszę na wstępie powiedzieć, że całkiem przyjemna :)
Raczej nigdy nie spodziewam się cudów po takich paletach, ale tą zdążyłam już polubić :)
pojemność: 47 g
cena: 65,99 zł
Paleta zawierająca w sobie 21 prasowanych cieni do powiek i 5 róży do policzków, o różnych wykończeniach. 

Paletka przychodzi do nas w kartonikowym opakowaniu, ma rozmiar pomiędzy kartką A4 a A5. Sama paletka jest plastikowa, bez lusterka, w związku z czym jest bardzo lekka.
W paletce mamy 21 cieni do powiek o różnym wykończeniu, w kolorystyce nastawionej na kolory natury: brązy, brzoskwinie, śliwki, pomarańcze, lekkie róże, mamy też 5 róży do policzków. By było łatwiej opisać, które cienie są jakie postanowiłam je ponumerować:
cienie perłowe: 1,3,8,9,15,16,17,18,21 (z czego zdecydowanie 3,17,21 są największą perłą)
cienie matowe: 7,13,14,19,20
cienie z drobinkami: 2,12,11
cienie satynowe(mają lekki połysk, ani mat, ani perła, ale całkowitą satyną też bym nie nazwała): 5,6,17,18
cień nr 4 jest ciężki do określenia bo niestety jest najtwardszy z całej palety i jako jedyny moim zdaniem nie nadaje się do użytku, bardzo ciężko nim coś zmalować;
kilka swatchy:
 
Na szczególną uwagę zasługuje cień nr 3, który w palecie wygląda na lekko miedziane złoto, a jak sie weźmie go na palec czy nałoży na powiekę to jest miedziano pomarańczowy:
 Róże do policzków są matowe, poza kolorem 4, który jest perłowy ;)
Jeśli chodzi o róże do policzków to zdecydowanie najlepszy jest drugi i trzeci :) Oba te kolory wyglądają fajnie, naturalnie, są dobrze napigmentowane :) Pierwszy odcień jest bardzo jaśniutki, na mojej buzi praktycznie nie widoczny nawet w dużej ilości, więc efekt będzie dawał tylko na mega bladziochach. Ten perłowy ma taki miedziany kolor, perła jest dość subtelna więc fajnie się prezentuje na policzkach, ale nie należy on do moich ulubionych odcieni. Ostatni kolor różu jest dość ciemny, wolę go używać jako cienie do policzków i w tej roli też się sprawdza ;)
  
 Jeśli chodzi o cienie do powiek to generalnie w większości są dość twarde, dzięki czemu też są bardzo wydajne, wydajniejsze niż Sleek, też się mniej sypią, bo nie są tak kruche. Natomiast przez to, że są twarde też trzeba się niektórymi cieniami trochę namęczyć by je nałożyć. Zdecydowanie najłatwiej nakłada się te perłowe bo są troszkę bardziej miękkie i matowe, pozostałe już trochę gorzej, ale też się da :) Cienie mają całkiem przyzwoity pigment. Łatwo się je rozciera i stopniuje ich intensywność. Nie wypałem jest jedynie kolor nr 4, który jest przestraszliwie twardy.
Kolor nr 21 bardzo przypomina kultowy cień z MAC'a - Satin Taupe :)
Tutaj kilka makijaży wykonanych tą paletą, nie ma ich jakoś dużo, ale myślę, że możliwości ich widać, na makijażach z całą twarzą użyte są też róże z tej palety, a także pomadki z palety 32 pomadek BH Cosmetics:
cienie nr: 2,12,19
cienie nr: 3,9,14
cień nr 15 + w wewn. kąciku jasny cień z paletki Rimmel
 
Jeśli chodzi o kolorystykę tej paletki... gdyby usunąć z niej cień nr 4,  a dołożyć cień w kolorze czarnym i chociaż jeden cień jakiś jasny by można było dawać go w wewnętrznych kącikach to paleta miałaby idealną kompozycję :) Jest dużo odcieni brązów i pomarańczy/brzoskwini, niektóre bardzo do siebie podobne. Matowe brązy można wykorzystać też do malowania brwi :)  Bardzo podoba mi się śliwkowy cień i żałuję, że tak mało jest tych odcieni w paletce. 
Jeśli chodzi o trwałość, to się nawet zaskoczyłam... większość z tych makijaży powyżej, robionych jest bez dawania bazy pod cienie do powiek, jak widać kolory są intensywne, a trwałość bez bazy jest całkiem fajna. Wytrzymują 7 h bez naruszenia, potem zaczynają delikatnie zanikać, ale nie pojawiają się żadne zrolowania itd.. 10 h bez problemu można w  nich chodzić, bo w miare równomiernie się łagodzą. Na bazie oczywiście trzymają cały czas super.
Róże do policzków też są dość trwałe, wytrzymują cały dzień na twarzy, no chyba, że ktoś dużo pociera twarz to wtedy może zobaczyć na buźce plamy.
Biorąc pod uwagę wydajność tej paletki, to muszę stwierdzić, że cena za nią jest całkiem fajna :) 

Zapraszam Was do polubienia VISAGE SHOP na facebooku :) 
 

19 komentarzy:

  1. Śliczne sa te kolorki na oczach :))Zapraszamy do nas , ale ostrzegam to nie to samo co u cb :/ nie may szans Ci spostać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne połączenie kolorów w tej palecie, myślę, że dla początkujących w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają dokładnie ten sam asortyment co na Ebay. Tylko u nich ceny palet 60-140 zł a na Ebay takie palety kosztują około 20 zł z wysyłką z Chin. Bez sensu przepłać. Zobacz to http://www.visageshop.pl/pl/product/1374/bh-cosmetics-28-neutral-eyshadow-color-palette.html
    a to mój zakup http://www.ebay.pl/itm/Pro-28-Color-Neutral-Warm-Eyeshadow-Palette-Eye-Shadow-/180915733825?pt=UK_Health_Beauty_Make_up_Cosmetics_Eye_Shadow_PP&hash=item2a1f6b0541

    dokladnie ta sama paleta, tylko gdzie indziej 22 zł a u nich 64

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wyglądają tak samo, ale zauważ jedną różnicę, ta paleta z Ebaya to paleta no name, nie jest marką BH Cosmetics - ta paleta z BH za granicą kosztuje niecałe 20 $, to jest ok 60 zł, doliczysz wysyłkę z zagranicy i masz większą sumkę. Więc wcale sklep Visage Shop nie jest drogi :)

      Usuń
    2. Akurat te dwie palety, o których pisze Kosmetykomania to te same, w dodatku od tego samego producenta. Płaci się jedynie za naklejkę ;-).

      Usuń
    3. Możliwe, ale jakby nie patrzec BH Cosmetics to jakaś marka, a za markę zawsze się płaci :)

      Usuń
    4. No niestety tak :-). Chociaż tę paletę, którą prezentujesz tutaj nie ma na eBay, więc sądzę, że to inny producent i muszę przyznać, że jest piękna, zakochałam się w 1 Twoim makijażu.

      Usuń
  4. Makijaze jak zwykle pelna profeska, kolory cieni piekne, ale pozostne przy Sleeku jednak :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zazdroszczę takiej paletki :) kolory "moje",zwłaszcza makijaż numerem 15 jest taki jak uwielbiam-chłodny,suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne makijaźe. Paletka wydaje się być fajna;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem spoko się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądają na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie słyszałam o tej marce, ale paletka wygląda całkiem przyzwoicie piękne makijaże z niej stworzyłas!:)) jestem w szoku, że tak długo się trzymają :) i zgadzam się gdyby jeszcze był czarny i jasny to kompozycja kolorów była by baaardzo przyjemna:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze. Mam pytanie nie na temat. Wpadłam dziś na Twojego bloga i jest super, Twoje makijaże są magiczne :-) ale moje pytanie dotyczy Twoich oczu! Nosisz soczewki czy masz takie niesamowite jasne, szaro - zielone oczy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatni makijaż prześliczny i taki naturalnie podkreślający Twoją urodę :) A, i kolor pomadki przepiękny! ♥

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)