test

poniedziałek, 17 czerwca 2013

WYGRAJ kurację do rzęs L'biotica!

Cześć dziewczyny!
Może będę zbyt monotematyczna, ale kolejny raz muszę stwierdzić że jestem tak zapracowana, że nie wiem jak się zabrać za pisanie bloga ;) Postanowiłam zrobić w związku z tm niewielkie rozdanie - będziecie mogły zdobyć zestaw do pielęgnacji rzęs marki L'biotica!
1. Rozdanie trwa od dzisiaj(17.06) do 30.06.2013.
2. Rozdanie jest wyłącznie dla bloggerów - trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. W komentarzu należy zgłosić chęć swojego udziału w losowaniu.
4. Będzie mi miło jak będziecie udostępniać to rozdanie na swoich blogach, jeśli liczba osób biorących udział w rozdaniu przekroczy 200 osób nagrodę dostaną 2 osoby!!
5. Zwycięzcę ogłoszę do 5 dni po zakończeniu rozdania, nagroda wysyłana tylko na terenie Polski.

Nagroda
Zestaw: Aktywne serum do rzęs na dzień + Regenerujący krem do rzęs na noc marki L'biotica


54 komentarze:

  1. ja się skuszę na taki zestaw, co prawda nigdy go nie miałam i nie wiem jakie są po nim efekty ale zawsze warto spróbować:)

    E-mail: mariolka1994@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w losowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Anna Niezgódka
    na blogu banner - http://anaa-anaa-86.blogspot.com/
    oraz info na fb mojego bloga - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=468865536535088&set=a.458632664225042.1073741828.458058700949105&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie przetestowałabym coś na moje liche rzęsy :(
    Oczywiście obserwuję i wyrażam chęć udziału w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ochoczo się zgłaszam ;)
    obserwuję jako Alieneczka

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja się oczywiście zgłaszam;)

    obserwuję jako sylwiaaa02

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :))
    Obserwuję jako PureMorning

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią przygarnęłabym taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią biorę udział:)obserwuję jako Waldemar Matuszewski

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłą chęcią biorę udział:)obserwuję jako Waldemar Matuszewski

    OdpowiedzUsuń
  11. phideaux18@gmail.com

    Zgłaszam się i obserwuję jako kubekczekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście się zgłaszam:)świetny konkurs.
    obserwuję jako agusia sz

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Cinnamonne's Beauty Corner

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam swą chęć bo wygrać chcę :)
    obserwuję jako mariusz130185 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako Carolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Shyy
    Baner: www.kerguelena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam swój udział :)
    W kolejnym poście na moim blogu umieszczę informację o Twoim rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie :)
    Jakby coś, to podaję swojego dopiero rozwijającego się kosmetycznego blog - http://kosmoduo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: darianna131

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się
    obserwuję jako: poloniamartyna
    notka: http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,336206479,title,rozdanie-u-matleenamakeup,index.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Natt K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie przygarnę na wypróbowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info o rozdaniu umieszczone na FB ;-)
      https://www.facebook.com/alex.te.35513?ref=tn_tnmn

      Usuń
  25. Chętnie przygarnę na wypróbowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Nena

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się ;)

    Obserwuję jako Chochlik ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście obserwuję i wyrażam chęć udziału w rozdan

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie się zgłoszę :)
    mój mail olunia1881wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się
    obserwuje kafetka

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się
    obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam sie :) E-mail: zaneta.zanetab429@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja także chętnie wezmę udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałaby się taka kuracja moim rzęsom :]

    Obseruję jako: Gabiq
    email: son_gabiq@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :) może w końcu je przetestuję :)
    Obserwuję jako: sarinacosmetics
    ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie się zgłoszę bo jestem bardzo ciekawa tych odżywek ;)
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się Ja i moje rzęsy o mikroskopijnych rozmiarach ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się i ja :) może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się:)
    bonnie200@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako Fabryczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Śmietaneczka

    + Informacja o rozdaniu udostępniona :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Testowałabym :) dlatego z chęcią wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :)
    umieszczam banerek u siebie :)
    http://w-sumie-czemu-nie-by-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się
    obserwuję jao Ewelina Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Vejjs.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się nie zgłoszę bo już mam taki zestaw ale kibicuję w rozdaniu bo nagrody są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)