test

środa, 28 sierpnia 2013

a co tam... 50 FAKTÓW O MNIE też będzie :P

Skoro tak wszyscy to wypisują to może i ja napiszę :) Chociaż nie wiem czy dam radę tyle o sobie napisać :D Żeby nie było nudno postaram się kilka z nich podeprzeć zdjęciami!
1. Urodziłam się 8 grudnia - zawsze się denerwowałam, że jestem młodsza od innych i urodziny mam na samym końcu - teraz już mnie to nawet cieszy.
2. Już kiedy byłam mała strasznie lubiłam malować i rysować, plastyka była moim ulubionym przedmiotem :)
3. Za czasów podstawówki grałam na keyboardzie - ze słuchu, bez żadnej szkoły - czasem myślę, czy by do tego nie wrócić?
4. Jestem córką kuchmistrza i kucharki - niestety ja nie odziedziczyłam takich zdolności do gotowania (no ale tragedii też nie ma:P).
5. Od dziecka jestem alergikiem - jak byłam mała były to 4 strony A4 zapisane w rzeczy, z którymi nie mogę mieć kontaktu, na szczęście z roku na rok wyrastałam z alergii - a najlepszą walką z alergią okazało się nie przyjmowanie tabletek i atak w postaci kontaktu z alergenami:D czyli np. alergie na kota (która była moją największą udręką) wyleczyłam tym, że sprawiłam sobie kociaka :D
6. Do 18 roku życia marzyłam o tym by zostać weterynarzem! Kocham zwierzęta i to się chyba nigdy nie zmieni:) Ostatni mój łup, poniedziałkowy, to Krysia którą przygarnęłam do domu:
7. Mimo, że w liceum już malowałam koleżanki nigdy nie sądziłam, że będę wizażystką! Najpierw poszłam na filologię angielską o profilu nauczycielskim, potem na resocjalizację ale to było najgorsze na czym byłam, potem na studium z fototechnika - żadnego z tych kierunków nie ukończyłam!
8. Po zmaganiach z tamtymi szkołami poszłam na studium kosmetyczne, a następnie na studium fryzjerskie (po 2 lata każdy) i te szkoły skończyłam!
9. Pierwsze kroki z wizażową przygodą podjęłam w 2008 roku :) Od tamtego czasu staram się jakoś rozwijać w tym temacie i doskonalić swoją prace.
Uwierzcie - tamte makijaże początkowe były straszne! :D Zresztą pokaże Wam swoje zdjęcie - patrzcie jak wysoko pomalowane oczy i jaka perła pod brwiami! OMG!
10. Na początku liceum chodziłam w różowych koszulkach, dżinsach i adidasach bądź obcasach - słuchałam polskiego hip hopu:D
Potem przeszłam przez ska, reggae, aż do rocka i zaczęłam się powoli zmieniać w metalówę(wiecie, glany, naszywki, kostki itd)! Poczynając od Nirvany, Korna itd doszłam aż do ciężkiego death i black metalu.
11. Dzięki cięższym klimatom poznałam mojego  męża - wzięliśmy ślub w grudniu 2007 (czyli już prawie 6 lat po ślubie! OMG! Ale kolejnych rocznic już nie będzie). Jako, że czerni się wyzbyć nie potrafiłam suknia też musiała jej trochę mieć:)
12. Mam słabość do facetów długowłosych.
13. W maju 2008 przyszła na świat nasza córeczka :D Marlena! Rodziłam siłami natury i całkiem się z tego cieszę, nie mam złych wspomnień z porodu:) Teraz ma już 5 lat i prezentuje się tak:
14. Mam zajebistą siostrę bez której nie wyobrażam sobie życia! Mimo 14 lat różnicy między nami, super się dogadujemy!
15. Mimo, że już tak zacięcie nie słucham metalowej muzy to 99 % moich ciuchów jest czarne! Lubię też ciuchy skórzane i z ćwiekami :)
16. Obecnie słucham każdej muzyki, chodzę na metalowe koncerty a także na dyskoteki :)
 Jako, że nie jestem w dobra w ocenianiu gatunków muzycznych, napiszę Wam kilka tytułów piosenek, które ostatnio bardzo wpadły mi w ucho(można sobie wpisać w youtube i posłuchać:P)
TSYN & Musique Chic Summer Tape/by Klingande
Bastille & Ella Eyre - No Angels
Fever Ray 0 Triangle Walks / Keep The streets empty for me
Parov Stelar - Catgroove / Matilda / Love
The knife - Got 2 let You
James Arthur - Hometown glory dupstep mix / Impossible
Rozbójnik Alibaba, Kazan,  Pono, Laura - w sieci
Remady - Superstar / Holidays / Give me a sign itd
Phaelah - In the Twilight
Grimes - Skin
dubstepowe remixy Zeads Dead
The Gossip - Listen Up
Amon Tobin - At the end of the day
Monika Brodka - Dancing Shoes
Woodkid - Iron
Stellamara - Prituri Se planianta 


17. Moim ulubionym kolorem jest RÓŻOWY! I trudno, nie wstydzę się tego :D Mam różowy telefon, różowe ściany w pokoju itd :D
18. Uwielbiam  buty!! Jeszcze 2-3 lata temu nie rozumiałam co wszystkie kobiety widzą w posiadaniu setek butów, ale teraz sama czuje to uzależnienie i tą radość gdy kupuję nową parę :D
19. Nienawidzę zimą nosić czapki!
20. Uwielbiam wszelkiego rodzaju dania meksykańskie, włoskie, fastfoody itd - spaghetti, lasagnie, pizza, kebab i wszelkie inne dania z makaronem i ryżem :D Nie trawię za to oliwek, owoców morza, śledzi ;/
21. Nie przepadam jakoś specjalnie za słodyczami - owszem, lubię sobie zjeść jakieś ciasto czy tort, ale nie mam jakiegoś wielkiego parcia na czekoladę i pochodne, wolę sobie zjeść kanapkę :D
22. Mam mocną głowę więc jeśli chodzi o alkohol niestety nie jestem zbyt ekonomiczna na imprezach co zawsze mnie wkurza :P Ale mogę mieszkać przeróżne alkohole, dużo wypić, a następnego dnia dobrze się czuć.
23. Nigdy jeszcze nie miałam nic złamanego poza małym palcem u stopy(co za złamanie nie liczę:p) - kiedyś jak chodziłam do podstawówki próbowałam sobie sama złamać rękę ale mi nie wyszło.
24. Przez cały okres mojej edukacji od podstawówki do końca liceum przeczytałam tylko Dzieci z Bulerbyn i kilka książek o Żydach potrzebnych mi do matury z polskiego. Nienawidziłam czytać książek, aż do tego roku. W tym roku pochłaniam książki jedna za drugą i baaaardzo to polubiłam!
Mimo, że temat oklepany i powinno mi być wstyd, to niestety lubię wszelkie wampirze sagi (Zmierzch, Czarownica itd)
Obecnie czytam:
 25. Od kilku lat w każdy weekend sobie powtarzam, że od poniedziałku się biore za siebie, odchudzanie, ćwiczenia itd:D Oczywiście na tym się kończy.
26. Nie palę papierosów i nigdy nie paliłam! (tzn zdarzyły się imprezy na której zapaliłam papierosa z jakiś tam względów, ale ja nie umiem się nawet zaciągnąć, więc nie nazwałabym tego paleniem, a poza tym jakiś jeden papieros na rok czy dwa to tym bardziej:P). W ogóle mnie do tego nie ciągnie mimo, że mam pełno osób w znajomych i rodzinie, które palą.
27. Bardzo łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi, mam szerokie grono znajomych w każdym wieku i o każdych zainteresowaniach:)
28. Jestem człowiekiem twardo stąpającym po ziemi, odważnym, wiedzącym czego chce, realistą, typem przywódcy, nigdy nie boję się sięgnąć po to co mi się należy. Jestem też do bólu szczera, wręcz krytyczna co nie każdy lubi. Niektórzy uważają mnie za egoistkę ale uważam, że mi do tego daleko:)
29. Kiedyś zajmowałam się fotografią, lubiłam robić zdjęcia, do tej pory mam profil na maxmodels, z którego nie korzystam :D
Ale w pewnym etapie życia musiałam wybierać między makijażem a fotografią i wybrałam makijaż :)
30.  Bardzo nie lubię gwary śląskiej!!! Tzn szanuję rodowitych Ślązaków i fajnie, że ludzie potrafią mówić gwarą, ale uważam, że każdy Ślązak powinien umieć rozmawiać po polsku! Najgorsze co może być to jak idzie jakaś fajna dziewczyna i grubym głosem zacznie mówić "Te! Puć sam! Jo żech coś od ciebie chcioła" itd my goth... straszne!
31. Poza większymi okolicznościami typu ślub, chrzciny, pogrzeb nie chodzę do Kościoła. Nie odczuwam takiej potrzeby, a poza tym brakuje mi na to czasu.
32. Nie mam nic przeciwko homoseksualistom, arabom ani innym społecznościom, które są wytykane palcami przez nasz naród.
33. KOCHAM TATUAŻE mimo, że to mnie zawsze cholernie boli :) Do tej pory mam 2 tatuaże na nodze, wytatuowane oba ramiona, plecy, i też mam na obu rękach przed łokciami tatuaż. Na pewno będzie więcej jak mój portfel troche nadrobi :P
34. Nie wychodzę z domu bez makijażu nawet po przysłowiowe bułki do sklepu :D Ostatnio trochę zluzowałam i jestem w stanie wyjść z domu z podkładem, korektorem, pudrem, różem i pomalowanymi rzęsami i ustami :P ale bez tego ani rusz!
35. Stres działa na mnie motywująco! Nie jestem typem depresanta, osoby, która się zadręcza wszystkimi problemami - po mnie wszystko spływa jak po kaczce. W związku z tym dla mnie najważniejsze jest to by działać i się nie poddawać.
36. Moje ulubione motto:
"Trwaj w życiu pewnie jak skała w morzu, nie wzruszona i nie poddająca się bijącym o nią falom."( H.I. Khan)
37. MATLEENA to po prostu moje imie po fińsku :) Poza Matleeną, która trzyma się stale od kilku lat i została wymyślona przeze mnie i mojego kumpla, a także licealnym Bulionem (którego znaczenie zna kilka osób i tylko kilka osób to kojarzy), a także chwilową Miśką(też tylko dla kilku osób) nie miałam nigdy żadnej ksywki, którą mogłabym się śmiało pochwalić :D
38. Uwielbiam kokos i wszystko co kokosowe! Lody, wiórki, ciastka, ciasta, drinki itd:D
39. Moje ulubione kwiaty to konwalie - ze względu na zapach oczywiście! Lubię też bez!
40. Nie znoszę zapachu benzyny, ale za to lubię zapach płynu do spryskiwaczy :D
41. Prawo jazdy zaczęłam robić w 2010 roku! Tzn przeszłam cały kurs, ale do dzisiaj nie zjawiłam się na żadnym egzaminie - tak jakoś wyszło, nie odczuwam mocnej potrzeby mimo, że w mojej pracy by mi się auto przydało.
42. Obecnie mam 3 koty (Zofię, Melanię i od poniedziałku Krystynę), chomika i 3 rybki bojowniki:) Kiedyś miałam też gady (agamę, kameleona i węża zbożowego), do których na pewno w niedalekim czasie powrócę:)
43. Moim ulubionym zapachem jest Thierry Mugler ALIEN - kocham go :D ogólnie lubię mocne i słodkie zapachy :) 
44. Moim marzeniem jest posiadanie Mastifa Neapolitańskiego!! Kiedyś jak będę miała na to warunki to na pewno sobie kupię :)  słodziak co?
45. Do tej pory nigdy nie byłam na Mazurach, w Poznaniu ani w Łodzi :D aż wstyd!
46. I od tej pory...
47.  ...nie mam pojęcia
48.  ...co napisać dalej :D
49.  :D:D:D
50.  Może jakieś pytania?

Wcale to nie jest takie proste :D








33 komentarze:

  1. co jak co ale miłość do Aliena nas łączy hehe
    mój login na blogspocie nie bez znaczenia jest taki a nie inny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis ciekawa z Ciebie osóbka:)I mam jedno pyt ukończyłaś studium fryzjerskie nie ciągnie cię do włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię się włosami pobawić, ale jednak wole wizaż więc fryzjerką być nie będę:P

      Usuń
    2. i wcale się ni dziwię patrząc na Twoje cudne makijaże, ale musiałam zapytać:)

      Usuń
  3. Ja Ciebie "znam" z epulsa, gdzie chyba miałaś taki sam nick :D Były tam różne kluby, typu Metalowcy itp.
    A co do koloru różowego, mam znajomą, która jest jednocześnie fanką norweskiego metalu i wszystkiego co różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rózowy sama lubie ale taki mocny, fuksjowy taki ze az wali po oczach i pięknie wygląda z czernia! ja osobiscie choruje na agame brodata ale nie mam obecnie mozliwosci jej miec ech;(


    super pies;) mi sie marzy mastiff tybetanski

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod 28 punktem podpisuję się :)
    Bardzo fajnie napisany TAG. Piesek na pierwszym zdjęciu faktycznie wygląda słodko, zaś na drugim złapał mnie mały szok :)
    Czy te psy na prawdę są takiej wielkości? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano, ważą od 90 do 120 kg :D ja miałam z takim do czynienia juz, miał 8 miesiecy i ważył 70 kg :D

      Usuń
  6. ja widzę pewne podobienstwa :D koty <3 przez Nirvane tez przechodziłam , ale zboczyłam w kierunku HC niż metalu ;) tatuaże <3 urodziłam się 7 grudnia;)
    no i Alien moj najukochanszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A do fotografii czemu nie chcesz powrocic? Takie piekne zdjecia robilas :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam intensywne i specyficzne perfumy, a Thierrego Muglera Kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo różowy to najśliczniejszy kolor ever :D. Mam różowe ściany, a co, zabroni mi ktoś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham konwalie, za to zapachu Alien nie znoszę.. No to zapraszam do mnie do Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie tatuaże :)
    I fajna pieszczocha na szyi na zdjęciu w gorsecie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. masz córke i męza?:o ja bym CI dała z 23/24 lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w grudniu skończe 26 :P

      miło, że twierdzisz że na tyle wyglądam, bo każdy mi daje 28-29 :D

      Usuń
  13. O jej ja bym chyba nie podołała;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem z 29 grudnia więc rozumiem Cię ;) ciekawie się czytało :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna z Ciebie babka :)
    Chyba nawet mieszkasz niedaleko mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jako dziecko chciałam sobie złamać rękę- tłukłam nią w co popadło ale oprócz siniaków nic mi nie było:D Pozazdrościłam bratu gipsu na ręce:D moja Mama zbierała szczękę z podłogi jak jej powiedziałam niedawno, jakie jej dziecko miało pomysły za młodu:D powiedziała "a wydawałaś się takim normalnym dzieckiem":D

    OdpowiedzUsuń
  17. "kiedyś jak chodziłam do podstawówki próbowałam sobie sama złamać rękę ale mi nie wyszło."

    Hahahahhaa :D Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny tag:) Fajnie się dowiedzieć o Tobie więcej (fakt 30 trochę mnie zaniepokoił, no ale cóż, nie każda ślązaczka tak "godo")

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba popełniłaś drobny błąd. Napisałaś, ze ślub wzięliscie w Grudniu 2008 i że to już prawie 6 lat :)
    To albo to już prawie 5 lat, albo wzięliście ślub w 2007 roku :D

    A jeśli chodzi o psy, to na tym zdjęciu wygląda bardzo niewiarygodnie. Jest strasznie masywny, grubszy do konia? :O Ja miałam kontakt z dogiem niemieckim typu arlekin. To też bardzo duży pies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhahahaha dzieki za poprawke :D w 2007 :D

      a pies jest bardzo masywny, niektóre osoby które znam twierdzą że wygląda jak krowa, jest dość szeroki - ale to różnie bywa, jedne są niskie a szerokie inne mają i jedno i drugie :) a kon na zdjęciu jest młody :)

      Usuń
  20. Hah często zmieniałaś kierunki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nooo, obszerny post Ci wyszedł i fajnie to napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A co sądzisz o makijażu permanentnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłym tygodniu bedzie seria wpisów o makijzu permanentnym:) wiec zobaczysz:)

      Usuń
  23. jak super się czyta ! jesteś naparwdę ciekawą Osobą :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello Kitty nie ma ust i to podobno dlatego, żeby mogło być posłuszną kukłą zła i dać się łatwo sterować.
    Ludzie to mają wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też lubię róż :))) i też jestem z grudnia wcześniej podobnie to przeżywałam i teraz też się cieszę,że mam późno urodziny...a jestem z 27 ;))a ja uważam,że jak ktoś chce między sobą może mówić w dialekcie i uważam,że dialekty powinny być pielęgnowane, mam takie zdanie po powrocie ze Szwajcari gdzie nikt nie mówi w języku urzędowym, gdzie co 10 km mówi się innym dialektem,że ludzie nie rozumieją się a jednak nikt się z tego nie śmieje i nikt w ten sposób nie reaguje. Skoro krzyczy się o szacunek i tolerancję dla arabów tudzież innych w naszym kraju to czemu nie szanuje się swojego? Tego nie rozumiem akurat.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)